Powered By Blogger

Follower

Selasa, 8 Mac 2011

Filem Crow zero Or APOKALIPS?

Ok kat sini aku just nak kongsi pasal movies yg akan keluar oleh mamat khalid yg pasti bangat aku tunggu2 kan !!!

nak tahu apa citer ? ok bukan pasal hantu kak limah lagi ok..tp pasal cerita crow zero malaysia versi ahahahaha pernah dgr tak cerita ni crow zero ?? fuhh meletop cerita ni kat jepun...sgt2 famous ok..pasal group gangster ....mmg best aku dah layan cerita crow zero ni ..mmg syok..mantap meletop ko mmg da'bomb ok...

yg penting tajuknye APOKALIPS

ok kalau jepun pelakon utama dia oghuri shun...pelakon yg berlakon cerita hana yori dango tu...
kat crow zero dia pegang watak utama kira mcm ketua gangster laaaaa


                                                                       oghuri shun

kalau citer mamat khalid ni plak rsnya farid kamil hero dia..DAH AGAK!!

farid kamil                                                                        



so aku mls nak cerita byk...jom aku kongsi beberapa picture utk crow zero ngn apokalips


ok start dgn crow zero okeyh !!



Apokalips


gambar apokalips ehsan dr : google.com

Template by:

Free Blog Templates