Powered By Blogger

Follower

Isnin, 14 Mac 2011

Bertukar kepada Unifi je,.xde buffering beb ;')


Assalamualaikum pada makcik&pakcik yg asyik memaki internet! Saje jer nak hebohkan supaya semua orang tahu yang aku ni dah pakai Unifi.. punye ler berdesup laju speed dia.. Buat masa sekarang ni memang puas hati giler…. Kalau dulu amik package Streamyx Combo 1MB RM110 sebulan… ni tambah RM40 aja lagi speed dia 5 kali ganda hebat…. Bukan tu aja.. line internet yang selalu disconnected masa pakai Streamyx dulu dah takde lagi bila pakai Unifi nih.. memang puas hati giler ler…
Ok ni nak citer dan hebah or hebohkan apa yang saya dapat bila subcribe Unifi nih… Bukan setakat internet aja yang dapat, tepon pon dapat – free call untuk semua tepon talian tetap TM, HyppTV pon dapat, Wifi router free pon dapat, dan macam-macam ler.. korang musti terpegun punye….

OK.. ni dia senarai yang buat saya puas hati sangat guna Unifi nih:
  • surfing internet laju giler.. click aja terus dapat.. tanpa tunguu
  • line dia stable – takde disconnected langsung
  • download movie satu movie cuma amik masa 45 minit aja instead 3-5 hari kalau dulu
  • tepon free kemana-mana talian tetap TM so takde masalah nak call kampong dan berborak berjam-jam
  • wireless dah tersedia kat rumah.. takyah beli wireless router lain
  • dapat Streamyx Zone free.. so boleh belasah free wifi kat mana-mana kawasan yang ada stremyx zone….
Lagi satu.. kalau korang ada IPTV box macam saya, saya guna Asus O-Play… saya boleh tengok siaran IPTV satu dunia… dalam lebih drp 1000 channel dapat….
so…. memang berbaloi ler pakai Unifi nih…..


by;acab





Template by:

Free Blog Templates