Powered By Blogger

Follower

Selasa, 22 Mac 2011

Arigato to all wish my birthday :))

                                                      
Entry aku hari nie pasal ap lg,msti la hari lahir aku bro,kali nie aku suka gila BUKAN pasal dapt call free ke,dapt hadiah ke,dpt wish birthday dri kawan2!tp ak berjaya lari dari kejutan lapuk yang tiap2 tahun aku kene,ap taknye bro,dah 5thn same je trip nk kjutkan ak dgn TEPUNG & TELUR yg agak meluat aku nak hadap 2!Tp kli nie aku berjaya meboloskn dri,thks jimie cz tidk ikut sertai diorng nk pekenakn aku.awal2 lagi aku dah tahu!asal ak balik rumah hari nie gelap smcam.dah agak dah msti nk pekenakn ak nie,Ak ap lagi msok ikot pintu dapur la kawan,hahaha..mmg korang xtahu ak ad kunci lebih,perhhh.ap lg hadap la kek yg ad ats meja tu.perh msti korng menyirap kan ak da potong kek tu.hahaha.pdan mke,jnji ak da tahu plan bodoh yg nk suh ak cuak dgn TEPUNG & TELUR tu...hahaha..pa pun ak chow dlu cz xlarat nk tulis pnjang2..ok la bro ARIGATO semua yg tanpa segan silu WISH MYBIRTHDAY.hope my god bless u always :))

Template by:

Free Blog Templates