Powered By Blogger

Follower

Rabu, 1 Jun 2011

Spaceshot Genting

SPACESHOT GENTING
Salam bro,entry hari citer gua naik spaceshot.ini game yang paling mencabar la bagi gua.bkn ap gayat dia seolah-olah mcm terjun bangunan.compem korang naik mmg taknk bunuh diri terjun bangunan.Yg mna pondan maknyah semua terkeluar suara jantan.adik2 kakak2 mmg xpyh nk citer la mmg tercirit kat atas sana..terbaik wok!!!

gua pn mls nk tulis pnjang2.jom kita layan je pic nie.enjoy!!

kakak2 adik2 yg ada darah tinggi or kencing manis bagai dilarang naik sesama sekali!

time nie mmg teruja gila.haha!!

chong buat cool je.padahal hati bak dtng dup dap dup dap.
nmpak je mka blur nie dah kli kedua gua naik.slumber x,hati mau kering ma..!!

(detik hitam)
(peace)slepas dua kali gua naik.mmg rsa nk naik lagi doe.Tp nk buat cm ne xde orng nk derma tiket yg bernilai Rm35 tu.so harap di laen hari je la..XD


Template by:

Free Blog Templates